Now Playing Tracks

lunchtrae:

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

im literally in tears from laughing so hard

(Source: cali-cocaine)

carryonmy-assbutt:

thekindergarteners:

doctormemelordmd:

pan-pirate:

d-i-y-orgasms:

the-youngest-gandor-brother:

blackcr0wking:

fangirling-so-hard-rn:

nowyoukno:

Now You Know (Source)

Crows are scary
They

  • use tools
  • Can be taught to speak (like parrots)
  • Have huge brains for birds
  • like seriously their brain-to-body size ratio is equal to that of a chimpanzee
  • They vocalize anger, sadness, or happiness in response to things
  • they are scary smart at solving puzzles
  • some ravens stay with their mates until one of them dies
  • they can remember faces
  • SIDENOTE HERE BECAUSE HOLY SHIT.  They did an experiment where these guys wore masks and some of them fucked with crows.  Pretty soon the crows recognized the masks = douchebag.  But the nice guys with masks they left alone.  THEN, OH WE’RE NOT DONE, NO SIR crows that WEREN’T EVEN IN THE EXPERIMENT AND NEVER SAW THE MASK BEFORE knew about mask-dudes and attacked them on sight.  THEY PASSED ON THE FUCKING INFORMATION TO THEIR CROW BUDDIES.
  • They remember places where crows were killed by farmers and change their migration patterns.

Guys I’m really scared of crows now.
(q

i love crows so much

crows are amazing

My favorite legend is that crows are the souls of the dead

crows are the coolest shit

Yeah but have you seen this 

image

it is playing around in snow and making bird angels leave it alone

my grandfather goes to the park to feed the birds every now and then and the crows there have now recognised the fact that my grandfather brings food so they actually wait patiently in the trees and then once my grandfathers emptied the bag of food come and get it and they don’t aggressively swoop in, they land a few feet away from the food and then walk towards it so my grandfather doesn’t get startled or scared. I didn’t believe him at first but then i went with him and all of it actually happened and once they came down and ate the food they started making happy noises. Crows and Ravens are fucking amazing

  • DC:

    Wonder Woman is too difficult to find a movie audience for-

  • Marvel:

    YO YOU LIKE BLACK WIDOW? HERE SHE IS IN THE NEXT CAPTAIN AMERICA MOVIE WITH A TON OF SCREENTIME AND MAJOR ASSKICKING SKILLS

  • DC:

    We can't allow the lesbians in Batwoman to get married in the comic, sorry.

  • Marvel:

    HEY GUESS WHAT WE'RE GONNA FEATURE A GAY WEDDING ON THE COVER OF AN X-MEN ISSUE

  • DC:

    The new direction for storytelling needs to be dark, gritty, mature and cynical.

  • Marvel:

    DUDE CHECK IT OUT LOKI GOES SPEED DATING IS THAT NOT THE BEST SHIT EVER

  • DC:

    After years of rumors, the Superman/Batman movie is finally coming, but with a new actor and suit for Batman and MAYBE a cameo from Wonder Woman.

  • Marvel:

    PHASE 2 MOTHERFUCKERS EVERYONE IS IN EVERYONE'S MOVIE AND THERE AIN'T NO STOPPIN US NOW

  • DC:

    We can try to add maybe one or two 'people of color' to our lineup...maybe...

  • Marvel:

    NEW MS MARVEL THAT'S MUSLIM AMERICAN, BITCHES.

  • DC:

    We feel no problem with Batman's vengeful personality being like wet cardboard.

  • Marvel:

    NEW LATINA GHOST RIDER WHO SEEKS VENGEANCE WHILE TAKING HIS SWEET LIL BRO FOR ICE CREAM

  • DC:

    We can't mention any superhero titles in our movies, that's ridiculous.

  • Marvel:

    FUCK YEAH YOU WANT A RACOON VOICED BY BRADLEY COOPER WITH A GIANT GUN? YOU WANT VIN DIESEL PLAYING A TREE? AMY FUCKING POND PLAYING A SEXY BALD SPACE PIRATE? HERE YOU FUCKERS GO

  • DC:

    Our fanbase is mostly white males, I'm sure our focus is-

  • Marvel:

    NEW SHE HULK LINE WHERE SHE GOES TO COURT THEN SAVES NEW YORK

  • DC:

    Wait-

  • Marvel:

    NEW FEMALE THOR

  • DC:

    I didn't-

  • Marvel:

    NEW BLACK CAPTAIN AMERICA

  • Marvel:

    TAKE ALL THIS COOL SHIT MARVEL BE OUTIE

  • Marvel:

    PEACE

smitethepatriarchy:

greenthepress:

smartercities:

Meet The 14-Year-Old Girl Who Developed A Low-Cost Water Purification System | FastCompany

The next generation of scientists is already hard at work solving our biggest problems. Take Deepika Kurup, a 14-year-old high school student from Nashua, New Hampshire. After seeing children in India drinking dirty water from a stagnant pool, she decided, in her words, “to find a solution to the global water crisis.” And then she actually made some progress towards that goal, developing a solar-powered water purification system.

She is the future

Ever notice how it’s always brilliant teenagers making stuff that will actually solve the world’s worst problems, like what do adults even do?

To Tumblr, Love Pixel Union